Biohorma, producent van A.Vogel, het grootste zelfzorgmerk in Nederland, heeft na een pitch ons de opdracht gegeven een nieuwe tv-campagne te ontwikkelen. In de campagne staan de merkwaarden ‘natuurlijk’ en ‘effectief’ centraal.

Sandra Stroeve, Manager Marketing en Communicatie bij Biohorma: ‘We zijn ontzettend blij met het resultaat. We hebben elf commercials ontwikkeld en iedere commercial is anders, maar heeft dezelfde, eigen A.Vogel-signatuur, waardoor het geheel gaat optellen voor het merk. De boodschap wordt op een rustige, ietwat eigenzinnige wijze overgebracht en is eenduidig: A.Vogel helpt.’

Jur Baart, oprichter Fitzroy: ‘We wilden binnen de categorie disruptief zijn, zonder in te boeten op de effectiviteit van de commercials. Daarom hebben we nauw samengewerkt met Braingineers, zodat we nu de maximale balans hebben tussen effectiviteit en impact. Rekening houdend met alle regels.’

De eerste commercial is live in Nederland. Daarna zullen vele commercials volgen en gaat de commercial ook internationaal uitgerold worden in landen als Zwitserland, België, Slovenië en Canada.