19 december 2017Geen reacties

Gouden Effie voor Doritos

JURYRAPPORT - Wat een waanzinnig resultaat! De zeer ambitieuze doelstellingen op communicatie en sales werden ver overtroffen in dit zeer lastige fmcg-segment. Doritos heeft het bold gespeeld. En gewonnen. Op deze manier met marketing en communicatie bezig zijn, dát is wat dit vak zo waanzinnig boeiend maakt.

Read more

13 september 2017Geen reacties

(Adformatie – Dutch) Herintroductie A. Vogel

Biohorma, producent van A.Vogel, het grootste zelfzorgmerk in Nederland, heeft na een pitch ons de opdracht gegeven een nieuwe tv-campagne te ontwikkelen. In de campagne staan de merkwaarden ‘natuurlijk’ en ‘effectief’ centraal.

Read more

6 september 2017Geen reacties

(Fonkonline – Dutch) Knagende stemmetjes

Fitzroy ontwikkelde voor online bank Knab een nieuwe campagne waarbij peace of mind, free time en het gevoel dat het voor je geregeld wordt centraal staat. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over geldzaken centraal. De campagne is o.a. op televisie, online en radio te bewonderen.

Read more

1 september 2017Geen reacties

One man’s trash is another man’s Luxe Rum Bottle

TREND 3 on Swedbrand: One man’s trash is another man’s Luxe Rum Bottle. Upcycling is all about finding ways to make something useful out of a material that would otherwise be waste. One recent example is this rum bottle by Fitzroy, with a cap made of melted down Coca-Cola labels (aptly named ‘From Waste to Wasted’). Truly impressive that they were able to turn those old labels into such an artful looking cap.

Method, eco-friendly cleaning products company, launched a collection of soaps packaged in bottles made from collected ocean pollution.

9 augustus 2017Geen reacties

(Dutch) Grolsch 0.0% Radler maakt uitingen van echt citroensap

Grolsch 0.0% Radler is een volwassen alternatief voor frisdrank. Het is echt gebrouwen, met echt vruchtensap zodat het een echt frisse smaak heeft. Het proces dat gevolgd wordt is een natuurlijk proces dat al duizenden jaren door de mens wordt gedaan: brouwen met water, gist, mout en hop. Daarbij ontstaat een natuurlijk koolzuur dat wordt gemixt met echt vruchtensap.

Read more

26 maart 2017Geen reacties

(Dutch) M&M’s Share-A-Thon

YouTubers Gierige Gasten (Martijn Manschot en Niels Oosthoek) zaten van vrijdag 12:00 tot zaterdag 21:45 uur op station Utrecht Centraal in een grote M&M’s-automaat. Ze deelden gratis M&M’s uitdelen tijdens een zogenoemde Share-a-thon. De kijkers van de Facebook-livestream bepaalden met shares en likes hoe lang de mannen bleven uitdelen.

20 april 2017Geen reacties

(Dutch) Spin Awards… GOLD!!

(Adformatie) Nog nooit eerder in de geschiedenis van de SpinAwards was er zo’n grote variëteit bij de winnaars. Een recordaantal verschillende opdrachtgevers, makers en bureaus dongen mee naar de prijzen, waarbij vooral de opdrachtgevers en de publieke omroep dit jaar domineren.

Read more

4 januari 2017Geen reacties

(Dutch) Fitzroy start real-time campagne voor FD

Het Financieele Dagblad is van start gegaan met een nieuwe geïntegreerde campagne. Onder de noemer ‘Iedereen weet / Niet iedereen weet’ wil het FD invulling geven aan zijn merkessentie: ‘Professionals dagelijks op voorsprong zetten’.

Read more

16 november 2016Geen reacties

(Dutch) New client: Qurrent

Het energiebedrijf is sinds 2013 actief en wil haar positie op de energiemarkt verstevigen. Fitzroy heeft de positionering van Qurrent aangescherpt en een nieuwe pay-off en campagne ontwikkeld.

Read more