9 augustus 2017Geen reacties

(Dutch) Grolsch 0.0% Radler maakt uitingen van echt citroensap

Grolsch 0.0% Radler is een volwassen alternatief voor frisdrank. Het is echt gebrouwen, met echt vruchtensap zodat het een echt frisse smaak heeft. Het proces dat gevolgd wordt is een natuurlijk proces dat al duizenden jaren door de mens wordt gedaan: brouwen met water, gist, mout en hop. Daarbij ontstaat een natuurlijk koolzuur dat wordt gemixt met echt vruchtensap.

Read more

26 maart 2017Geen reacties

(Dutch) M&M’s Share-A-Thon

YouTubers Gierige Gasten (Martijn Manschot en Niels Oosthoek) zaten van vrijdag 12:00 tot zaterdag 21:45 uur op station Utrecht Centraal in een grote M&M’s-automaat. Ze deelden gratis M&M’s uitdelen tijdens een zogenoemde Share-a-thon. De kijkers van de Facebook-livestream bepaalden met shares en likes hoe lang de mannen bleven uitdelen.

20 april 2017Geen reacties

(Dutch) Spin Awards… GOLD!!

(Adformatie) Nog nooit eerder in de geschiedenis van de SpinAwards was er zo’n grote variëteit bij de winnaars. Een recordaantal verschillende opdrachtgevers, makers en bureaus dongen mee naar de prijzen, waarbij vooral de opdrachtgevers en de publieke omroep dit jaar domineren.

Read more

4 januari 2017Geen reacties

(Dutch) Fitzroy start real-time campagne voor FD

Het Financieele Dagblad is van start gegaan met een nieuwe geïntegreerde campagne. Onder de noemer ‘Iedereen weet / Niet iedereen weet’ wil het FD invulling geven aan zijn merkessentie: ‘Professionals dagelijks op voorsprong zetten’.

Read more

16 november 2016Geen reacties

(Dutch) New client: Qurrent

Het energiebedrijf is sinds 2013 actief en wil haar positie op de energiemarkt verstevigen. Fitzroy heeft de positionering van Qurrent aangescherpt en een nieuwe pay-off en campagne ontwikkeld.

Read more