logo-mini
schouten_en_nelissen

Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne

Share

Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne

In de films speelt de learning & development-specialist in op ‘leermomentjes in het (werk)leven’.

Eind december maakte Fitzroy bekend aan de slag te gaan met de geïntegreerde campagne van Schouten & Nelissen.

Betrokkenheid
In de nieuwe campagne staan veranderingen in het leven van medewerkers centraal. Grote veranderingen, maar ook zogenoemde leermomentjes. Op deze manier wil Schouten & Nelissen benadrukken dat zij langer bij hun klanten stilstaan, dan hun concurrenten.

De geïntegreerde campagne wordt vanaf vandaag geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.

Leren van elkaar:

Schouten & Nelissen – “Leren van elkaar” from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.

Persoonlijke bagage:

Schouten & Nelissen – “Persoonlijke bagage” from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.

Goed voor zitten:

Schouten & Nelissen – “Goed voor zitten” from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.

Lees meer op Adformatie.


Leave a Comment