logo-mini
Titel_docu_1 2

Fitzroy start brood-campagne met vierdelige mini-docu

Share

Fitzroy start brood-campagne met vierdelige mini-docu

Titel_docu_1 2

In de mini-docu gaan verschillende foodblogsters op zoek naar antwoorden op de vraag ‘Brood. Wat zit daarin?’

De campagne voor de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) is een meerjarencampagne, waarbij de mini-docu een eerste aanzet is. In de eerste docu gaat Liselotte Legebeke, redacteur van Culy.nl, dieper in op de verscheidenheid aan broodsoorten. De volgende mini-docu’s worden later gepubliceerd.

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, is blij met de output. ‘Je kunt begrijpen dat het proces cruciaal was. Hoe krijg je de grootste bakkerijen van Nederland achter één campagne? Maar dat is ons gelukt met een non-advertising campagne die echt luistert naar haar doelgroep en antwoord wil geven vanuit verschillende experts. Zo kunnen consumenten een eigen mening vormen, zonder dat wij er één opleggen.’


Leave a Comment