Fitzroy ontwikkelde voor online bank Knab een nieuwe campagne waarbij peace of mind, free time en het gevoel dat het voor je geregeld wordt centraal staat. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over geldzaken centraal. De campagne is o.a. op televisie, online en radio te bewonderen.

Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie van Knab:
“Bij alles wat we doen hebben we een leidende gedachte: schieten mensen er iets mee op? Halen onze klanten op deze manier meer uit hun geld? Zo ontstaan allerlei nieuwe initiatieven. Maar het vreemde is, hoe je meer je van dit servicegerichte initiatieven ontwikkeld, hoe meer je meedenkt, hoe minder je op een bank gaat lijken. En dat willen we uitdragen.”

Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy:
“In deze televisiecommercial staat peace of mind centraal. Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van knagende stemmetjes over geldzaken. Je kent ze wel. We willen Knab neerzetten als een financiële dienstverlener – en dus niet een bank – die zorgt voor de nodige gemoedsrust. Hoe? Door het gewoon voor je te regelen. Alleen zo worden die vervelende stemmetjes vanzelf het zwijgen opgelegd.”