about

Our
vacancies

Our
vacancies

We're looking for a design intern to join our ranks.

Please send your CV to office@fitzroy.nl

Recruitment in response to our vacancies is not appreciated.

Operations
Manager Fitshe.com

Operations Manager Fitshe.com

Over FITSHE.COM

FITSHE.COM maakt premium nutrition voor mensen met een actieve levensstijl. Onze producten zijn rijk in proteïne en zijn altijd 100% natuurlijk en waar mogelijk biologisch. Bovendien hebben ze een pure smaak, omdat we nooit artificiële toevoegingen gebruiken of zoetstoffen. Wij willen de actieve levensstijl van vrouwen ondersteunen, zodat zij alles kunnen geven. FITSHE.COM gelooft de zogenaamde Push Play mentaliteit:Push – je volledig geven in alles wat je doet. Play – ook af en toe teugels laten vieren. Het gaat allemaal op de juiste balans.

FITSHE.COM groeit! Elke dag zijn er meer actieve vrouwen (en mannen) die kiezen voor het FITSHE.COM merk. De producten worden o.a. online verkocht, en daarnaast ook offline bij Albert Heijn to Go, Marqt en Vitaminstore. Binnenkort zullen we uitrollen naar 550 winkels van de ETOS.

FITSHE.COM heeft investeerders aangetrokken om verder te groeien. De dagelijkse bedrijfsvoering wordt op dit moment gedaan door de oprichtster Caroline Glasbergen en éen van de investeerders, in samenwerking met een team van zzp-ers en bureaus. De investeerders willen zich nu focussen op duurzame groei van omzet, team en systemen. De oprichtster zal als brand ambassadeur en interim adviseur betrokken blijven bij het bedrijf, maar zal zich per half november niet meer bezighouden met de dagelijkse operatie. De gehele operatie is gedocumenteerd in overzichtelijke stappenplannen zodat je gemakkelijk het bedrijf kunt draaien en zijn de oprichter en aandeelhouders altijd beschikbaar ter ondersteuning. Wilde je altijd al ondernemen maar niet iets van de grond af zelf opbouwen? Dan is dit je kans!

FITSHE.COM is per direct op zoek naar een zelfstandige & ondernemende:

OPERATIONS MANAGER

Je werkt samen & rapporteert direct aan: algemeen directeur.

Doel: Samen met de aandeelhouders het bedrijf verder uit de start-up fase trekken & schalen

Functieomschrijving

Jij bent de spil in het web van deze micro-organisatie. Je hebt de verantwoordelijkheid voor de gehele supply chain. Dus van inkoop van producten tot en met de verkoop ervan. Dit betekent o.a. dat je samen met onze distributeur zorgt voor de juiste forecast. Op basis daarvan regel je de inkoop en manage je de productie. Ook het transport, de opslag en het voorraadbeheer valt onder jouw verantwoordelijkheid. Vervolgens zorg je ervoor dat consumenten de producten kunnen kopen op de website. Je regelt de handeling & logistiek samen met onze handelsmaatschappij, zodat het pakket ook daadwerkelijk goed terecht komt. Je bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, hebt direct contact met de B2C klanten wanneer er iets misgaat en organiseert samen met de distributeur de levering aan de B2B klanten.

Samen met de algemeen directeur zorg je dat het administratief en financieel ook op orde is. Je werkt zonder probleem met een P&L en voor de maand- en kwartaal afsluiting lever je alles aan aan onze accountant. Je bent een volwaardig sparringpartner voor de aandeelhouders en bent in staat om vanuit de huidige basis de operatie verder te schalen. Los van de logistieke organisatie houd je je ook bezig met de communicatie richting B2C klanten. Dat betekent dat je succesvolle en aansprekende social media campagnes neerzet, je je dagelijks bezighoudt met Google en Facebook ads en nieuwsbrieven maakt. Uiteraard kun je naarmate de organisatie groeit het team verder uitbreiden met flex-/vaste krachten.

Waar zijn wij naar op zoek?

Jij bent een ondernemende operationele alleskunner. Idealiter heb je gewerkt voor een FMCG start-up / klein bedrijf en heb je affiniteit met de doelgroep en een gezonde en actieve levensstijl. Je houdt ervan je eigen toko te draaien, bent zelfstandig en leert snel.

Daarnaast ben je representatief, resultaatgericht en kun je je identificeren met FITSHE.COM. Je bent hands-on en gewend om je in een snelgroeiende, jonge en dynamische omgeving te ontwikkelen.

Daarnaast beschik je over

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring in een food start-up / FMCG bedrijf
  • Begrip hoe een logistieke keten werkt
  • Ervaring met online B2C sales
  • Ervaring met offline B2B sales (samenwerking met distributeur)
  • Kennis van financiële stromen in een organisatie – P&L ; Cashflow
  • Ervaring met het opzetten van online campagnes via Social Media, Mailchimp;
  • Ervaring met CMS – idealiter Woocommerce - je kunt de achterkant van de site beheren;
  • Ervaring met het aansturen van externe partijen zoals bureaus en ZZP-ers
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands & Engels;

Wat hebben wij jou te bieden?

Heb je altijd al willen ondernemen en ben je op zoek naar een uitdagende mogelijkheid waarbij je niet vanaf nul hoeft te beginnen? Dit is je kans! Op dit moment zoeken we iemand die vanuit een flexibele basis deze uitdaging zouden willen aangaan startend met 40 uur per week en een basis salaris van EUR 2500,- per maand. Uiteraard zijn er afspraken te maken over een bonusregeling en toekomstige toekenning van equity.

Geïnteresseerd?

Stuur je motivatie en CV voor 2 oktober naar office@fitzroy.nl. Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

MEELOOPSTAGE CULTURAL INSIGHTS FITZROY

Operations Manager Fitshe.com

Stageperiode: februari 2019 tot en met juni 2019

Over de stage

Binnen het team werk je mee aan:

  • Continu trendonderzoek: via desk- en fieldresearch houd je bij wat er gebeurt in de wereld.
  • Je checkt innovatieve blogs, je gaat naar events en exposities en deelt opgedane kennis internmet je collega’s, op onze blog en social media
  • Op maat trendonderzoek: je werkt mee aan trendonderzoek specifiek voor onzeopdrachtgevers.
  • Je verdiept je hierbij in een onderwerp of een sector, signaleert hierbinnennieuwe ontwikkelingen en vertaalt deze door naar de vraag van de opdrachtgever.
  • Je schrijft trendartikelen in het Engels als Nederlands, selecteert beeld voor, en bouwt mee aantrendpresentaties en doet projectmanagement rondom trendtrajecten.
  • Het trend team werkt nauw samen met de ca. 20 collega’s van Fitzroy. Je wordt begeleid doorPernille Kok-Jensen, Director Cultural Insights

Jouw taken:

  • Continu én op maat trend research uitvoeren Deskresearch naar facts and figures ter onderbouwing van trend stories
  • Up to date houden van alle social media kanalen (Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn)
  • Creëren van doelgroep specifiek en sector specifieke trend presentaties (Powerpoint)
  • Selecteren van trendbeelden Vormgeving van reports en Powerpoint presentaties
  • Archiveren van trends & beelden
  • Algemeen projectmanagement (bv. locaties regelen, filmproductie)
  • Productionele ondersteuning van workshops, co-creatie sessies, inspiratie sessies (Audio)-visuele content creëren (bijv. street interviews op video)
  • Schrijven van Engelse trendartikelen 2 blogs per week

Vereisten:

  • Open, sociaal en nieuwsgierig
  • Visueel ingesteld, creatief, pro-actief en oog voor detail
  • Analytisch en ervaren met verschillende onderzoeksmethodes
  • Aantoonbare interesse en expertise in trends en innovatie
  • Student aan een relevante HBO-opleiding (bijvoorbeeld Lifestyle Studies, AMFI, journalistiek,communicatie, design)
  • Minimaal 5 dagen per week beschikbaar voor 5 maanden
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met o.a. MS Office met name Powerpoint, InDesign, Photoshop en iMovie
  • Ervaring inzet social media voor pr-doeleinden
  • Woonachtig in Amsterdam of bereid tijdelijk te verhuizen naar Amsterdam

Wij bieden:

  • Een meeloopstage van 5 maanden bij een bureau met informele werksfeer
  • Begeleiding door ervaren (trend) onderzoeker
  • Veel eigen verantwoordelijkheden en inbreng Marktconforme stagevergoeding