logo-mini
Fitzroy_Knab_08

Nieuwe Knab-campagne: ‘We willen benadrukken dat we een online challenger zijn’

Share

Nieuwe Knab-campagne: ‘We willen benadrukken dat we een online challenger zijn’

Nieuwe_Knab-campagne_We_willen_benadrukken_dat_we_een_online_challenger_zijn_2

Jur Baart van het verantwoordelijke bureau Fitzroy: ‘Dit is zo onderscheidend dat we denken dat we het succes van de vorige campagne kunnen overtreffen.’

Online bank Knab start 1 september met een nieuwe geïntegreerde campagne. De bank – onderdeel van Aegon – zegt dat deze campagne een vervolgstap is waarin meer inhoud wordt gegeven aan ‘Bank in jouw Voordeel’ en laat zien hoe Knab haar klanten helpt om het maximale uit hun geld te halen.

Leslie Hogeveen van Knab: ‘In de vorige campagne lag de nadruk vooral op conversie en dat heeft, mede, voor een verdrievoudiging van de klanteninstroom gezorgd. Voor deze campagne wilden we ook iets meer inhoud aan Knab geven en het feit dat we een online challenger zijn meer benadrukken.’

Jur Baart van Fitzroy zegt uiteindelijk tot een vorm te zijn gekomen waar het dynamische leven van de doelgroep door middel van online devices en schermen wordt uitgebeeld. Baart: ‘Het zijn 3 commercials van 40 seconden lang die specifiek op een voordeel van Knab in gaan: 2x rente (zowel op je betaal- als spaarrekening), een vast laag maandbedrag zonder extra kosten en de online overstapservice. Dit is zo onderscheidend dat we denken dat we het succes van de vorige campagne kunnen overtreffen.’

De campagne zal te zien zijn via televisie, online en guerilla.


Leave a Comment