NU.nl kiest voor Fitzroy

 

Na een bureau-oriëntatie is Fitzroy aan de slag voor NU.nl. Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor de nieuwe campagne die deze zomer live zal gaan. Het is 5 jaar geleden dat NU.nl voor het laatst een campagne lanceerde.

Miriam el Ghalbzouri, marketingmanager bij NU.nl : ‘Fitzroy heeft ons na een strategische pitch weten te overtuigen van hun werkwijze en visie op NU.nl. Daarnaast liggen beide partijen elkaar goed. Wij kijken uit om samen NU.nl’s positie als grootste nieuwssite wederom te verstevigen in de markt en ons platform verder uit te bouwen.’

Jur Baart: ‘Sinds de oprichting in 1999 heb ik NU.nl altijd goed in de gaten gehouden. Aan ons als Fitzroy de taak om NU.nl op een challenging manier in haar volle breedte opnieuw onder de aandacht te brengen. Want het platform gaat veel verder dan nieuws alleen. Een complexe opdracht waar onze strategen nu al van smullen.'