NON-STOP-NU voor Nu.nl

NU.nl komt met een campagne waarmee het een stempel wil drukken in het nieuwsmedia landschap. Samen met creatief strategische partner Fitzroy ontwikkelde zij NON-STOP-NU. Het is een crossmediale campagne geworden waarmee de mogelijkheden van de gepersonaliseerde app in de spotlight wordt gezet en ook de verschillende rubrieken, features en deals.

Miriam el Ghalbzouri,  Marketing Manager NU.nl: "Op verschillende gebieden is NU.nl haar platform verder aan het uitbouwen waarvan de terugkeer van NUjij en NUuit een mooi voorbeeld zijn. “De tijd is rijp om te starten met onze marketing communicatie richting onze lezers en adverteerders die vaak dezelfde pet op hebben. Wij hebben gekozen voor een creatief construct dat wij verder in de toekomst kunnen uitbouwen. Bij NU.nl x gebeuren er allerlei fantastische dingen die wij (te) weinig communiceren."

De campagne start op televisie, online video, digital out-of-home en radio en zal dan daarna met de verschillende proposities digitaal en always-on aanwezig zijn.

Credits

Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: Circus Family
RTV: Inge Zoete
Sound: Massive Music
Klant: NU.nl
Hoofd Redacteur: Gert-Jaap Hoekman
Marketing Manager: Miriam el Ghalbzouri
Media planner: Lucy Rimena

NON-STOP-NU tvc 15" + 5" + 5" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.