Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien. Vandaar de naam Beyond Eyes. Dit door technologie, gebruik en beleving van je gebouw slim met elkaar te verbinden.

Marc de Vreede, directievoorzitter Heijmans Bouw & Techniek: “Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement. We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen.”

Fitzroy ontwikkelde de naam, identity en b2b-campagne voor de start-up Beyond Eyes. In dit initiatief bundelen Heijmans en CSU hun kennis en kunde om klanten te verzekeren van slim(mer) gebouwbeheer. Het motto daarbij is Building happy people.

Eefke Hoefnagel, marketeer Beyond Eyes: “Fitzroy is uitstekend in staat geweest om de strategie van Beyond Eyes door te vertalen naar een passende merkidentiteit. Vanwege Covid19 moes dit helaas allemaal online. Desalniettemin kijken we terug op een prettige samenwerking en hopen we de creatieven van Fitzroy snel fysiek een keer te ontmoeten.”

Credits:
Opdrachtgever: Heijmans en CSU |Business- en merkstrategie: Creatinc. |Naam, identity en campagne: Fitzroy

Bron: Marketing report - Saskia van Weert - https://marketingreport.nl/Fitzroy-ontwikkelt-naam-identity-en-campagne-voor-Beyond-Eyes/