Fitzroy heeft de naam, positionering, merk- en visuele identiteit van het premium foodmarkt Dear Tummy ontwikkeld. De markt is deel van het hypermoderne ICONSIAM in Bangkok.

Bij Dear Tummy kan men genieten van vers gemaakte gerechten bij verschillende ‘specialty shops’ of shoppen voor premium ingrediënten en producten. Onder de winkels zijn foodconcepten als de Klong San Poultry Market, de Italiaanse Taberna, de Shrimp Shack en de Green Grocer. Andere concepten zijn Marble Marvellous, the Flying Pig en de Fiskebar. De foodmarkt en bijbehorende communicatie vallen op door de sprekende regels die gericht zijn op de maag. 

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: 'We hebben de "Tummy" in het hart van het concept geplaatst. Het reflecteert de liefdevolle relatie die we hebben met onze buik: een liefdesbrief aan de maag. Als merk bewaakt Dear Tummy de positieve effecten van eten in een wereld van achteloos fast food. Dat doet het met onze unieke benadering tot voedsel, onze positieve tone of voice en een transparante value chain. Dit tezamen waarborgt dat ons voedsel alleen maar feel-good effecten heeft.'

Naast de uitbreiding naar meerdere Dear Tummy vestigingen, heeft het merk grote ambities als onafhankelijk voedselmerk. Marco Westmaas van Dear Tummy: 'We willen dat iedereen Dear Tummy associeert met premium food. Of het nou verse groenten, exclusief Italiaans vlees of gerechten van wereldniveau zijn, Dear Tummy moet gezien worden als een kwaliteitsstempel die onze liefde voor eten communiceert.'  
(PvWK)