InShared biedt helpende 'roze hand'

Verzekeringsmaatschappij Inshared wil de huidige merkbelofte 'We all benefit' op een impactvolle manier tot leven brengen en lanceert een nieuwe campagne. Een 'roze hand' moet nu helpen schade te voorkomen. Verantwoordelijk bureau is Fitzroy.

Bernadette Wiersema, marketeer bij InShared, laat weten: 'Met de roze hand hebben we een mooi herkenningspunt dat we niet alleen in communicatie, maar ook op de website kunnen laten terugkomen. Voor de aftrap hebben we gekozen voor twee domeinen: het slim opbergen van de smartkey in verband met autodiefstal van buitenaf en het slim omgaan met dozen van kostbare spullen. Het lijken kleine dingen, maar als we met z'n allen iets beter opletten, kunnen we diefstal voorkomen. En dat is mooi, want geld dat we niet nodig hebben voor schade of diefstal geven we terug aan onze klanten; de Jaarbeloning.'

Rebels

Jur Baart, eigenaar van verantwoordelijk bureau Fitzroy, voegt daaraan toe: 'Samen met InShared hebben we verschillende strategische routes bewandeld om het eigenwijze, rebelse karakter weer terug te brengen in het merk. Deze routes hebben we uitvoerig getest en daaruit kwam de helpende roze hand als beste naar voren. Voor ons een mooie visual device waarmee we herkenbaarheid van InShared verder kunnen vergroten.'

De campagne is vanaf nu onder meer op televisie te zien. MacGyver is verantwoordelijk voor de productie van de campagne.