Pure Goat daagt babyvoedingsmarkt uit

Het nieuwe merk The Pure Goat Company is een biologische flesvoeding gebaseerd op melk van Nederlandse geiten. Pure Goat heeft reclamebureau Fitzroy in de arm genomen voor zijn positionering, design en communicatie.

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, laat weten: 'Merken in de babyvoedingsmarkt zijn zo serieus. Alles lijkt op elkaar, tot aan de Instagram-pagina's gevuld met stockfoto's. Wij houden ervan om uitdagers uit te dagen en dat is met The Pure Goat Company gelukt. Met een uitgekiende strategie, glimlach en goed design staat er nu een ander babyvoedingsmerk in de schappen.'

Rogier van Anholt, eigenaar van The Pure Goat Company, voegt daaraan toe: 'Fitzroy is een ondernemend bureau en dat merk je in de samenwerking. Wij zijn blij met het resultaat: een uitdagend merk, verpakkingen met regenbogen en zeker ook ons Instagram-account waar we onze verhalen in de vorm van kinderboekjes vertellen. We zijn klaar om de markt te veroveren.'

De producten van Pure Goat zijn online verkrijgbaar via de website en in 'zorgvuldig geselecteerde winkels'.