Sportlife wil in het hoofd en vooral tussen de tanden van een jonge doelgroep komen en vroeg Fitzroy om een campagnestrategie die bouwt aan brand awareness en tegelijkertijd meer Jars en Blisters over de toonbank laat vliegen. 

Om de overkoepelende merkgedachte ‘Unexpected Freshness’ neer te zetten als mentaliteit van nu, heeft Fitzroy een groep frisse vrienden gecast om deze mentaliteit tot leven te brengen.

De groep vrienden zijn de sneeuw in gestuurd om een hele berg aan verfrissende eigenzinnige content te maken met Sportlife producten in de hoofdrol.

Bob Postma, Marketing Manager bij Cloetta voor SPORTLIFE: Deze campagne zet ‘Unexpected Freshness’ weer midden in de wereld van de doelgroep en bouwt tegelijkertijd verder op ons bestaande merkbeeld. Herkenbaar Sportlife, relevant voor nu. Zelfs de klassieke Sportlife Jingle is weer terug, in een fris jasje.. 

De campagne gaat van start met 4 Unexpected Packshots op TV, waarvan er later dit jaar meer zullen volgen. 

De campagne is te zien op TV, outdoor, Facebook, Social en de winkelvloer. 


https://vimeo.com/322015170