Leusden, 20 april 2018 – Na een chemistry pitch heeft online verzekeraar InShared gekozen voor creative agency Fitzroy. Het bureau heeft volgens de verzekeraar naast een creatieve visie ook een sterke ondernemingsgeest die goed bij haar past. De focus in de samenwerking ligt op een nieuwe vertaling van het merkverhaal. Hiermee wil InShared, naast het behalen van ambitieuze groeidoelstellingen, ook haar onderscheidende karakter in de verzekeringswereld sterker maken. Deze zomer zal de eerste campagne zichtbaar zijn.
De doorslaggevende factor is volgens Bettina Dalenoord, Manager Marketing en Sales van InShared, vooral de match die InShared al vanaf het begin met het bureau voelt: “Fitzroy heeft een duidelijke visie op de ontwikkelingen in onze markt en een verfrissende blik op de rol die InShared hierin kan spelen. Bovendien delen beide bedrijven dezelfde ondernemende en eigenwijze energie. We verheugen ons op deze samenwerking.”
Jur Baart, mede-oprichter Fitzroy, kijkt ook uit naar de nieuwe samenwerking: “We zijn ontzettend trots dat we voor zo’n droomklant mogen werken. Het liefst werkt Fitzroy voor challengers: bedrijven die markten willen veroveren met hun scherpe mentaliteit en ondernemersdrift. Dit voelden we bij InShared vanaf de eerste meeting. En dat willen straks in de campagnes weer terug laten komen. Een leuke bijkomstigheid is dat ik zelf vanaf het eerste uur klant ben bij InShared. Ik ben een echte fan.”