Over ons

Fitzroy was de kapitein van de Beagle: the evolution’s captain. De man die Darwin naar al zijn ontdekkingen bracht.

ONS GELOOF: BE ADAPTABLE TO CHANGE

Want de wereld verandert razendsnel. En merken alleen kunnen groeien als ze aan blijven sluiten op de behoefte en belevingswereld van mensen.

Maar hoe zorg je dat je meekomt? Dat je voorop loopt? Dat je voorop blijft? Door met je merk als beste in te spelen op de zeitgeist. Door te anticiperen op nieuwe shifts. Door aan te sluiten op emerging mindsets. Of door juist zelf het nieuwe speelveld te creëren.

WIJ HELPEN MERKEN EN MARKETEERS 'TO NAVIGATE CHANGE'

Niet door alles om te gooien. Of door met alle winden mee te varen. Maar door de kracht van het merk te identificeren en deze volledig te plaatsen in de nieuwe, veranderende wereld.

Hiermee bieden we de uitzonderlijke combinatie tussen distinctive & culturally relevant communicatie.

HOE WE WERKEN

Om merken adaptable to change te maken zoeken we verbinding tussen de veranderende belevingswereld van de doelgroep en de bewezen kracht van het merk.

We werken hiervoor nauw samen met onze klanten en hun doelgroep. Zo hebben we Soundboard: een groep eigenzinnige millennials en Gen Z’ers die met ons meekijken als we campagnes voor jongeren ontwikkelen.

Ook zijn we onderdeel van ICOM Network: een groep van bijna 90 onafhankelijke bureaus in de wereld. Zo kunnen we internationale klanten bedienen, zonder snelheid te verliezen.

ZEITGEIST

Wij geloven dat anticiperen op veranderingen in de manier waarop consumenten met de wereld omgaan, een mentaliteit is die dagelijks kan worden getraind en geoefend. Onze Zeitgeist box is gemaakt om onze klanten bij dat proces te helpen. 

De flash cards in de box geven een overzicht van 25 belangrijke verschuivingen en 75 opkomende consumentenwaarden. Wij gebruiken deze verschuivingen als strategische triggers voor verandering en openen de deur naar nieuwe kansen.  

Meer weten? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Fitzroy B.V.
Prins Hendrikkade 192-A, 1011TD  Amsterdam
+31 (0)20 40 80 774, info@fitzroy.nl

Wil je klant worden?
Bel dan Jur Baart: +31 643030202  

Wil je lid van onze familie worden?
Stuur dan een leuke mail naar jobs@fitzroy.nl

Wil je een foresight presentatie of trendrapport?
Mail Pernille Kok-Jensen: pernille@fitzroy.nl

Monday Morning Minute

Change making at the speed of culture demands a radar that is always on. That's why Fitzroy's Cultural Insights Unit is dedicated to scanning and analyzing societal shifts across industries. Every Monday morning our Insights Director starts the week with a selection of relevant trends, insights and innovations. And guess what, now you can get in on some bite size inspiration too. Check out our Monday Morning Minutes, in which we share our favorite trends to kickstart your week.