New international campaign natural petfood Naturo

May 31, 2018

Eigenwijze huisdieren zijn juist leuk

In de Natural Beauty campagne van Fitzroy staan een modderige puppy, een hyperactieve hond en een stoute kat centraal. Het publiek wordt meegenomen naar een smetteloze filmset waarin reclamemakers de voordelen van Naturo diervoer proberen te demonstreren. De dieren houden zich niet bepaald in.

Claire McNally van Mackle Pet Foods: “Fitzroy heeft ons geholpen om een onderscheidende positie te vinden binnen de drukbevolkte markt voor dierenvoer. Ons product is 100% natuurlijk, wat ontzettend goed is voor zowel het huisdier als de eigenaar die kan genieten van een gelukkig en gezond maatje.”

Dieren als acteurs

De oprichter van Fitzroy, Marnix Tiggeloven: “Het leuke is dat we van plan waren om een namaak commercial te maken waarin we laten zien dat huisdieren nooit echt doen wat je wil. In werkelijkheid gedroegen de dieren zich echter voorbeeldig, waardoor de productie van onze echte commercial aanzienlijk vertraagd werd.”

De Natural Beauty campagne is ontwikkeld door Fitzroy, waarmee het merk al meer dan een jaar samenwerkt. Na de Nederlandse campagne van afgelopen zomer zal deze campagne tegelijkertijd in de Britse en Nederlandse markten uitgerold worden.