Slaapmerk Cloudpillo lanceert eerste TV commercial

Feb 08, 2024

Slaapmerk Cloudpillo heeft haar eerste TV commercial in samenwerking met creatief bureau Fitzroy gelanceerd. De commercial is onderdeel van het grotere marketingplatform ’Live your Dreams’.

Cloudpillo is drie jaar geleden opgericht door de jonge ondernemers Lars van der Wijst (21) en Jens Timmers (22). Nu staat het bedrijf aan de vooravond van hun grootste marketingcampagne tot dusver. ‘Wij geloven dat wanneer je elke dag alles uit het leven haalt, je elke avond met een ultiem voldaan gevoel naar bed kan. Wij willen mensen daarbij helpen door ze een zo’n goed mogelijke nachtrust te geven. Zodat ze op kunnen staan met frisse energie en al hun dromen waar kunnen maken’ aldus mede-eigenaar Van der Wijst.

Voor de TVC ging Cloudpillo in zee met Fitzroy, dat eerder al de nieuwe positionering en merkidentiteit voor Cloudpillo ontwikkelde, en productiemaatschappij Holy Fools. De campagne is live op NPO 1, 2 en 3 en online.