Tom Waes is het nieuwe gezicht van State of Art

Mar 09 2022

State of Art trapt het S/S22-seizoen af met een nieuw gezicht: Tom Waes. De Vlaamse acteur en presentator verbindt zich voor de komende drie jaar aan het mannenmodemerk. Tom Waes is te zien in de tv-commercials, op abri’s en, in fotoshoots van de nieuwe ‘Driven by Craft’ campagne van State of Art die het lente-zomer 2022-seizoen inluidt. De campagne is ontwikkeld door Fitzroy.

Manon Hendriks, CEO van State of Art: “Tom is de´ belichaming van de State of Art-Man: een authentieke en avon- tuurlijke persoonlijkheid bij wie vakmanschap - net als bij ons merk - hoog in het vaandel staat. Ook is Tom fervent liefhebber van klassieke Porsches, die binnen ons bedrijf een speciale plek hebben. Kortom: een betere match kunnen wij ons niet indenken.”

 

“Ik ben zeer blij deel te mogen uitmaken van het nieuwe verhaal dat State Of Art wil schrijven,” zegt Tom Waes. “Dat ik mij volledig in de lente-zomercollectie kon vinden, was voor mij doorslaggevend voor deze samenwerking. Maar als acteur, en nog meer als tv-maker, voelde het idee om vakmanschap centraal te stellen, heel juist aan.”

Concept: Fitzroy
Director: Greenwood Filmmaker
DOP:Fabric Parent
Focus puller: Jes Perrey
Art dept: David Tutti dos Reis
Editor: Ward Geerts
Grading: Florian Keirse
VFX: In Blik Post
Sound & music; Son House
Director: Tom Willems
Executive producer: Pieter Maes
Producer: Audrey Dierckx
Service production company: Alibi Films