Campina

Op weg naar een betere morgen

Voor Campina hebben we een 360 communicatieplatform ontwikkeld: "Voor een betere morgen." Campina zet zich in voor een betere morgen voor alle Nederlanders met een lekker en voedzaam ontbijt. En met diverse duurzame initiatieven werkt Campina ook hard aan een betere morgen in de toekomst.

De ochtendmens

De eerste campagne gaat over ochtendmensen. Uit onderzoek blijkt dat slechts één op de vier Nederlanders van nature een ochtendmens is, terwijl een goede start het verschil kan maken voor de hele dag. Daarom moedigen we Nederland aan om de ochtendmens in zichzelf wakker te maken en meer uit de ochtend te halen. De campagne omvat tv-, online- en radiocommercials, evenals sociale uitingen.

Snoozetijd

Daarnaast hebben we een activatiecampagne ontwikkeld. Uit onderzoek blijkt ook dat de gemiddelde snoozetijd van Nederlanders maar liefst 17 minuten is. Via online kanalen moedigt Campina Nederland aan om deze tijd anders te besteden. Een aantal bekende Nederlanders zal de uitdaging aan om meer uit hun ochtend te halen. Met tutorials van experts - binnenkort beschikbaar in een online omgeving - bieden we iedereen de middelen om hun doelen te bereiken.