Heyleys

Positionering

Samen met het team van Iclusion en bureau Aan Zee mochten we de positionering van dit nieuwe platform vormgeven. Een platform dat patienten met kanker, oncologen en andere betrokken bij elkaar brengt en verbindt. Samen kunnen ze kijken welke mogelijkheden er nog zijn qua behandelingen.

De naam

Op basis van de positionering hebben we de naam Heyleys ontwikkeld. Een naam die enerzijds heel erg persoonlijk aanvoelt en anderzijds een associatie heeft met het woord "healing". De naam moest internationaal gebruikt kunnen worden en dus ook in de vorm van een .com. Altijd lastig omdat de meeste namen met 6 letters dan al bezet zijn.

Het beeldmerk

bestaat uit verschillende handschriften

Voor het beeldmerk hebben we gekozen voor een combinatie van handschriften van mensen die een cruciale bijdrage hebben geleverd op het gebied van oncologie. Wetenschappers en medici die wij een warm hart toedragen. Door deze handschriften aan elkaar te verbinden ontstond een uniek logo en vooral ook een persoonlijk logo.

Visualisatie

We wilden in tegenstelling tot andere platforms op het gebied van oncologie niet alleen maar mensen gebruiken die in de laatste fase van hun behandeling zitten. Neen, we wilden op een symbolische manier weergeven dat wij behandelingen kennen die misschien heel goed zouden kunnen werken. Door gebruik te maken van 3d visualisaties konden we op een mooie manier de werking van deze medicatie laten zien.