Campagne Artemis Academie promoot nieuwe lesmodules
Private hogeschool Artemis Academie lanceert een campagne om nieuwe lesmodules te promoten, zoals creatieve conceptontwikkeling en actuele technologieën zoals Artificial Intelligence.
De in Amsterdam gevestigde hogeschool richt zich op werkende professionals en biedt opleidingen aan op het gebied van trend forecasting, styling en art direction. De campagne is ontwikkeld door Fitzroy en roept kijkers op om hun dromen actief na te streven. ‘In plaats van passief op de bank te kijken naar hoe anderen de wereld veroveren, willen we professionals inspireren om zelf die stap te zetten,’ aldus Mischa Schreuder, creatief partner bij Fitzroy.
Danielle Robben, mede-eigenaar Artemis Academie: ‘We merken dat veel professionals in de marketing- en creatieve wereld zich niet bijscholen op specifieke skills. Daarom bieden we vanaf nu 8-weekse modules aan die een deepdive maken op onderwerpen zoals toegepaste Trend Forecasting, AI, Experience Design en Visual Storytelling. De modules worden in de avonden gegeven en je kunt ze zelf mixen en matchen, zodat ze perfect aansluiten op jouw professionele leven.’
De campagne is zowel online als op locaties rondom de academie te zien en heeft als doel om creatieve geesten te motiveren tot zelfontwikkeling.