Exclusieve NFT voor Voedselbank
NFT is dé hype van 2022; kunstwerken, animaties en beelden die alleen bestaan op het internet. Het is een artistiek universum dat met een big bang naast de traditionele kunst- en modewereld landde. Naast Nike en Adidas begeven nu ook Subway en Lay’s zich in deze wereld en lanceren met elkaar 5 unieke ‘Crispy Puffer Jacket’-NFT’s. Eén van deze NFT-jassen wordt op 16 februari verkocht tijdens een exclusieve veiling van Sotheby’s. De opbrengsten van deze NFT worden gedoneerd aan de Voedselbanken Nederland. De andere vier NFT-jassen kunnen consumenten winnen door mee te doen aan de social media actie van Subway.
AR filter en winactie
De echte Crispy Puffer Jacket en de vier unieke NFT’s waren tot 13 februari te winnen via Subway.nl/NFT. Wie net als Jay Jay Boske en Defano Holwijn niet kan wachten om zichzelf in een Crispy Puffer Jacket te zien, kon (en kan) hier een speciale AR filter voor Snapchat downloaden.
(PvWK)
Over Subway
'Subway biedt een vers alternatief voor traditioneel fast food en serveert 7 miljoen naar keuze belegde sandwiches per dag. Gasten kiezen uit 4,9 miljard combinaties van hoogwaardige proteïnen, verse groenten en dagelijks vers gebakken brood. ’s Werelds grootste restaurantketen biedt voedzame en overheerlijke Subs en salades in ongeveer 42.000 restaurants in meer dan 100 landen. In Nederland heeft Subway ruim 200 restaurants. Het Subway-concept wordt ook online aangeboden op www.Subway.com en via de Subway app, beschikbaar in de Apple App Store en Google Play. Subway werd meer dan 53 jaar geleden opgericht door de toen 17-jarige Fred DeLuca en dr. Peter Buck. Het is nog steeds een familiebedrijf met meer dan 21.000 franchisenemers wereldwijd. Subway is een geregistreerd handelsmerk van Subway.'
(bron: Subway)