Kom stage lopen op onze Cultural Insights Unit

Dec 20 2022

1 feb 2023 - 1 juli 2023

Je werkt mee aan:

  • De Cultural Insights Unit werkt samen met de strategen van Fitzroy

  • Je verdiept je in een onderwerp/sector en signaleert nieuwe ontwikkelingen, die relevante strategische triggers bieden voor creatie

  • Je doet trendonderzoek. Dus via desk- en fieldresearch houdt je bij wat er gebeurt in de wereld

  • Je gaat naar events en deelt opgedane kennis intern met je collega’s, op onze blog en social media

  • Op maat trendonderzoek: je werkt mee aan trendonderzoek specifiek voor opdrachtgevers

  • Je schrijft trendartikelen in het Engels en Nederlands en bouwt krachtige trendpresentaties

  • Het trend team werkt nauw samen met circa 25 collega’s

  • Ondersteuning bij het uitvoeren van kwalitatief en kwantitatief doelgroepenonderzoek

Jouw taken:

  • Continu én op maat trend research uitvoeren

  • Up to date houden van alle social mediakanalen

  • Creëren van doelgroep specifiek en sectorspecifieke trend presentaties

  • Selecteren van geschikte beelden voor moodboards en presentaties

  • Vormgeving van reports en Powerpoint presentaties

  • Archiveren van trends en beelden

  • Algemeen projectmanagement (bv. locaties regelen, filmproductie)

  • Productionele ondersteuning van workshops, co-creatie sessies, inspiratie sessies

  • (Audio)-visuele content creëren (bijv. street interviews op video)

  • Je maakt wekelijks de Monday Morning Minute film voor onze stories op Instagram

Wij bieden:

  • Een spannende meeloopstage van 5 maanden 

  • Je draait echt als collega mee bij een boutique agency

  • Een informele werksfeer met strategen, creatieven, inhouse design unit en eigen onderzoek en trend methodiek

  • Je leert trends onderzoeken en toepassen op strategie en creatie

  • Veel eigen verantwoordelijkheden en inbreng

  • Je collega’s zijn stuk voor stuk the best in their field

  • Marktconforme stagevergoeding

  • Lekkere lunches, leuke uitjes en een fijne werkplek

Je wordt begeleid door Pernille Kok-Jensen, Director Cultural Insights: pernille@fitzroy.nl

Mocht je interesse hebben, stuur dan een leuke mail met een cv naar: office@fitzroy.nl

Vereisten:

  • Open, sociaal en nieuwsgierig

  • Visueel ingesteld, creatief, proactief en oog voor detail

  • Analytisch en ervaren met verschillende onderzoeksmethodes

  • Aantoonbare interesse en expertise in trends en innovatie

  • Student aan een relevante HBO-opleiding

  • Minimaal 5 dagen per week beschikbaar voor 5 maanden

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlandse en Engelse taal

  • Ervaring met o.a. MS Office met name Powerpoint, InDesign, Photoshop en iMovie

  • Ervaring inzet social media voor pr-doeleinden