Lay's lanceert online pop-up-restaurant
Lay's lanceert in samenwerking met Uber Eats een online pop-up-restaurant waar de bezoeker zijn favoriete chips-smaak kan samenstellen en laten thuisbezorgen.
Het online restaurant -exclusief voor Amsterdammers- is slechts twee dagen geopend: morgen en vrijdag. Het menu bestaat uit drie 'iconische Lay's-smaken' die de namen van fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut dragen.
De smaken vliegen de schappen uit, aldus Lay's (onderdeel van PesiCo), dus voor wie ze nog niet heeft weten te bemachtigen, biedt het zogenoemde Lay's Iconic Restaurant uitkomst. De actie is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Fitzroy.
Wie in Amsterdam woont, kan morgen en vrijdag tussen 15 en 21 uur de chipssmaken bestellen via Uber Eats. Kosten zijn €2 per zak, in de bekende verpakking van het originele gerecht.
Bron: Marketingtribune - Lucas Boon - https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2021/06/lays-lanceert-online-pop-up-restaurant/index.xml