Stoov haakt met warmtekussens in op feestdagen

Nov 14, 2023

De feestdagen staan weer voor de deur en Stoov warmtekussens presenteert zichzelf in de nieuwe campagne als ‘het warmste cadeau voor dit seizoen’.

De nieuwe campagne focust zich op iedereen die het wel eens koud heeft en natuurlijk op iedereen die zo’n Koukleum kent. Ilse van Loon, Brand & Communications Director bij Stoov: ‘Voor ons is het hoogseizoen weer begonnen.  Als de bladeren van de bomen vallen en wanneer de temperatuur zakt zien wij onze omzet direct stijgen. Dit jaar wilden we onze Koukleum campagne aanvullen en specifiek insteken op ‘gifting’ omdat dit als een van de belangrijke entry points uit onderzoek naar voren kwam. Een Stoov warmtekussen is het warmste cadeau voor dit seizoen. Mensen weten vaak niet wat ze willen krijgen van Sinterklaas of de Kerstman, dus dat laten we graag zien. Want iedereen kan wel wat extra warmte gebruiken. Dus geef een Stoov cadeau. Comfortabel en duurzaam bovendien.’

Jur Baart, oprichter Fitzroy; ‘Samen met Stoov hebben we vorig jaar een campagne construct ontwikkeld waarbij we enerzijds duidelijk het Stoov warmtekussen laten zien en anderzijds de doelgroep: de Koukleum of de vriend(in) van de Koukleum. We zien dat deze aanpak goed werkt. Niet alleen op de doelstellingen, maar ook in de doorvertaling naar andere momenten. Je ziet dit ook terug in de eerdere campagnes met de Koukleum op de bank of de Koukleum die de thermostaat niet met rust kunt laten. Wij zijn trots dat we voor dit mooie merk mogen werken.’

De nieuwe ‘Gifting’ commercial is vanaf 20 november live, online en op TV in Nederland, Engeland en Duitsland.

Credits:
Klant: Stoov
Creatief bureau: Fitzroy Amsterdam
Productiemaatschappij: Kxrxt Amsterdam
Executive Producer: Allen Grygierczyk
Producer: Arjen Oosterbaan
Regisseur: Sjors Baarveld
DOP: Ruben van Weelden
Art director: Klaas Wijnberg
Sounddesign: Pepijn Wajer - Loudness.io
Casting: Sjouercasting
Designer koukleum pak: Sasja Strengholt - Deux D’amsterdam