A. Vogel

Big idea

Fitzroy mocht de positionering van A. Vogel ontwikkelen. Vooruitkijken betekent ook terugkijken. En daarom gingen de strategen door alle oude merkdocumenten, commercials en onderzoeken. Een regel die daarbij opviel was 'A. Vogel helpt'. En dat is de essentie van dit merk: het helpt.

Consistentie

Door herkenbaarheid tellen alle uitingen op.

Op het moment dat we de tuinen van A. Vogel binnenliepen, waren we verliefd op dit merk. Achthonderd meter van de tuinen staat het kleine fabriekje waar de bloemen en stelen vermalen worden tot pillen of crèmes. Waar andere merken heel erg moeilijk doen over de herkomst van hun ingrediënten, kan A. Vogel verwijzen naar haar tuinen. Sowieso de moeite waard om die met je familie te bezoeken.

Groene tuinen

Geïnspireerd op de tuinen hebben we een achtergrond gecreëerd waar continu groene planten te zien zijn. Al dan niet met de desbetreffende plant. In totaal zijn er 16 televisiecommercials gemaakt; in 2 dagen. Een ongelooflijke prestatie van onze vrienden van MediaMonks.