ANWB

Hoe kunnen we jou helpen?

De ANWB staat vooral bekend om de Wegenwacht. Maar de ANWB helpt ook op vele andere manieren. Om de breedte van het merk te communiceren hebben we de merkstrategie aangescherpt en een overkoepelend verhaal ontwikkeld met als basis de nieuwe merkessentie, helpen.

Bij de ANWB zit helpen al sinds de oprichting in de genen, het is een mentaliteit die voelbaar is in alles wat ze doen en in elk contact. Dit gevoel hebben we doorgetrokken naar alle communicatie. Met het nieuwe communicatieconstruct maken we duidelijk dat de ANWB altijd voor je klaar staat. Zo verbreden we het merk op een consistente manier van functionele productassociaties naar een meer emotionele rol.

Voor consistentie en effectiviteit hebben we distinctive memory structures gedefinieerd die in elke uiting terugkomen, bijvoorbeeld de titels, voice-over en muziek. Zo telt communicatie op en bouwen we aan een uniek en herkenbaar ANWB merk.

Domeincampagne fiets

In deze campagne staat het plezier van fietsen centraal, waarbij het gevoel van vrijheid, avontuur en verbinding op een frisse manier naar voren komen. Zo maken we duidelijk dat ANWB alles biedt voor de fiets: van Wegenwacht Fiets tot fietsverzekering en e-bikevergelijker.

Domeincampagne vakantie

Een roadtrip, de natuur in om te hiken en wildkamperen? Of is een glamping misschien toch meer iets voor jou? Wat je ook zoekt of nodig hebt tijdens je vakantie, de ANWB is er om je te helpen.

Productcampagne private lease

Iedereen heeft een andere reden om te kijken naar een nieuwe auto. Welke reden jij ook hebt, met het private lease aanbod van ANWB kunnen we altijd helpen aan een auto die perfect bij jou past.

Productcampagne Wegenwacht

De Wegenwacht doet veel meer dan alleen klassieke pechhulp. Zo staan ze ook voor je klaar als er een probleem is met de elektrische auto of (bak)fiets. In een online campagne laten we deze andere kant van de Wegenwacht zien.

Streetwise

Om ook jongeren te bereiken ontwikkelden we met rapper en producer Sor de campagne 'De regels van de straat' voor de nieuwe Streetwise Verkeersgame van de ANWB. Met zijn streetcredibility maakt hij kinderen spelenderwijs wegwijs in het verkeer. Want de straat kent vele geschreven regels, ongeschreven regels én verkeersregels.

> ipt>